(Forum gaan Nederlands) Forum Goes Dutch

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Sun Nov 06, 2005 2:13 pm

Jazekers.

Wel schokkend hoe weinig posts erbij zijn gekomen.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Sun Nov 06, 2005 3:08 pm

Het is schokkend hoe het Nederlandse gebied ingestort is en elke vorm van vooruitgang is gestopt. :lol:

Sil heeft geen eens dorpshoofden meer, dus weinig spectakel :P
Arseface
Posts: 37
Joined: Fri Jan 21, 2005 1:37 pm

Postby Arseface » Sun Nov 06, 2005 9:31 pm

Misschien komt Wirwarov nu wel redelijk op gang. Door een paar nieuwelingen is er weer eens iemand die wat zegt... :o
Er word gesproken over het feit dat Wirwarov zich uit gaat breiden over de heuvels rondom Wirwarov. Misschien is het een beetje te vroeg om dit te doen... maar goed
1230-4: You kill an ant using a steel battle axe.
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Mon Nov 07, 2005 12:56 pm

Wirwarov uitbreiden... nee toch hè, is mijn char net lekker op pad om d'r eigen stekkie op te zetten, komen de Wirwarovianen weer massaal aanzetten! :lol:
Nou ja, misschien dat ik pas iets zou moeten zeggen als ze ook daadwerkelijk een geschikte plek vindt.
Arseface
Posts: 37
Joined: Fri Jan 21, 2005 1:37 pm

Postby Arseface » Mon Nov 07, 2005 6:34 pm

Haha, welke plek heeft jou char dan in gedachten?
Een van de heuvels van de omgeving van Wirwarov? Trouwens, hoe is het met Flikadorov? Mijn character is daar een beetje spinazie aan het scheppen en hij is te lui om het naar de opslag te brengen. Hij let ook niet echt goed op naar wat er gezegd word..
1230-4: You kill an ant using a steel battle axe.
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Tue Nov 08, 2005 1:10 am

Nou, mijn char vlakbij Wirwarov is nog aan het rondtrekken, kwam een plek tegen met wortels en niemand anders, ten minste dat dacht ik, dus dat char begon meteen een note te schrijven waarin het gebied geclaimd wordt... komt er een geinponem uit een gebouw die net voor mijn char een note neergooit, en die plek een pools/russisch klinkende naam geeft en nogal dictatoriale regeltjes.
Dus weer verder trekken, richting een plek met onbekende naam... ten minste totdat ik iets vind waarmee ik het tegen iemand met ijzeren schild, speer en andere wapens kan opnemen :twisted: (zal dus niet snel zijn, en tegen die tijd zullen er wel al meer mensen wonen)

Flikadorov, ik heb daar vlakbij denk ik een char (als ik me niet vergis, Flikadorov Oost, of Flikadorov Woods Oost of zo), en er is niet zo lang geleden een char van mij daar of net daarbuiten doodgegaan, was in elk geval op weg met handelswaar in de hoop het te kunnen ruilen voor voedsel, maar ja, heeft het dus niet meer mogen meemaken.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Nov 08, 2005 1:13 pm

Ik ben ook bezig met een projectje in de heuvels van Wirwarov... Wordt leuk daar... :lol:
Arseface
Posts: 37
Joined: Fri Jan 21, 2005 1:37 pm

Postby Arseface » Tue Nov 08, 2005 1:57 pm

Iemand die een gebied claimt? Vlakbij Wirwarov? Ik dacht dat die heuvels allemaal leeg waren... Maar goed, als er wat mensen een kleine gemeenschap van Wirwarov opstichten, kan hij zich misschien bij Wirwarov aansluiten 8)
1230-4: You kill an ant using a steel battle axe.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Nov 08, 2005 4:08 pm

Kijk maar uit dat de heuvelbevolking Wirwarov niet overneemt :P
Arseface
Posts: 37
Joined: Fri Jan 21, 2005 1:37 pm

Postby Arseface » Tue Nov 08, 2005 6:21 pm

Zou je denken? De Wirwarovianen zijn anders aardig uitgerust... tenminste... ze zijn nu massa's ijzeren schilden aan het maken... En die heuvelbewoners ( :lol: ) zijn toch niet met zoveel?
1230-4: You kill an ant using a steel battle axe.
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Wed Nov 09, 2005 2:29 am

Misschien een legertje van schapen, als het om heuvelbewoners gaat.
Het zou zo maar kunnen, in de ochtendmist een horde schapen aan de grens met de heuvels, gewoon aan het grazen... het geluid van een rits, en vervolgens Wirwarov platgestampt door schapen :lol:
Arseface
Posts: 37
Joined: Fri Jan 21, 2005 1:37 pm

Postby Arseface » Wed Nov 09, 2005 4:15 pm

:twisted:
Laat die schapen maar komen! Ik lust ze rauw :wink:
1230-4: You kill an ant using a steel battle axe.
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Wed Nov 09, 2005 5:58 pm

... heuvelbewoner? :shock:
Heh...
Nou, nog een klein stukkie en dan is m'n char weer op de volgende plek.
Maar ja, met nog maar 3 minuten te gaan en 15 chars, zal er vandaag wel geen nieuwe stad worden gesticht, als die plek onbevolkt is.
Arseface
Posts: 37
Joined: Fri Jan 21, 2005 1:37 pm

Postby Arseface » Wed Nov 09, 2005 6:53 pm

Ik ben benieuwd... Misschien is een van mijn characters er wel. Er zitten nu 2 characters van mij op 2 verschillende heuvels :D
1230-4: You kill an ant using a steel battle axe.
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Thu Nov 10, 2005 8:10 am

Niet onbevolkt, er is rijst, kalksteen, appels en nog wat spul.
Twee mensen, tamelijk vriendelijk, en geen notes op de grond.
Geen notes op de grond, vlak na aankomst gaf een van de twee me een schild en een knots.
Als ik afga op wat er op de kaarten staat m.b.t. grondstoffen, zou het Wirwarov Hills west moeten zijn, maar dat klopt weer niet met de route die ik heb afgelegd.
Of ik moet me ergens vergist hebben en het verkeerde pad hebben genomen.

Edit:
Yup, ik heb ergens het verkeerde pad genomen... zit nu dus in Wirwarov Hills West.
Ik dacht dat ik ergens verder weg zou zitten, maar ja.

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest