Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
*Wiro
Posts: 5855
Joined: Mon Sep 29, 2008 1:24 pm

Postby *Wiro » Sun Apr 26, 2009 5:53 pm

Ja, ik val zelf ook niet onder de lijst van Nederlandse spelers, maar heb wel vier Nederlandse karakters. :P Misschien binnenkort maar weer eens een extra NL char beginnen, maar ik heb er nu 15, en heb al semi-beloofd op het Duitse forum om een Duitse char te beginnen :P

Heb jij eigenlijk wel Nederlandse karakters, Jos? (zo nee... *rust zijn rechterhand op zijn kruisboog, met een brede, duivelse grijns op zijn gezicht* :twisted:)
Read about my characters by following this link.
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby CAZZEBAZ! » Thu Sep 23, 2010 4:35 pm

Ik vraag me na een hele tijd van stilte af of er nog mensen zijn die dit forum bekijken/beantwoorden... 't lijkt alsof ik in m'n eentje aan het praten ben nu cantr erui ligt :roll:
*ono
Posts: 59
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:00 pm
Location: Netherlands

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby *ono » Wed Oct 06, 2010 2:28 pm

Eerlijk gezegt kijk ik bijna nooit meer op het Nedelandse forum. Ik heb het een paar keer doorgespit op leuke posts in het verleden en heb er daarna eigenlijk niet meer naar omgekeken. Ik ben er eigenlijk een beetje aan gewent geraakt dat er bijna nooit iets gebeurt op het Nederlandse forum en hou me daarom bij de Engelse.
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby CAZZEBAZ! » Thu Oct 07, 2010 4:54 pm

heee een levende :) Aha zo, ja ik zat ook even rond te snuffelen en de laatste posts zijn al van een flinke tijd geleden ja;)

Van mij mag cantr wel weer snel online trouwens... straks vergeet ik nog waar ik met iedereen mee bezig was :roll:
*ono
Posts: 59
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:00 pm
Location: Netherlands

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby *ono » Fri Oct 08, 2010 1:39 pm

Vast niet dat we dat vergeten en anders zullen er altijd nog wel andere mensen zijn die ons even helpen herrineren:

Jij: *staat langzaam op en kijkt rond* Zou iemand me misschien kunnen vertellen wat er gebeurt is? Ik heb het gevoel dat ik heel lang geslapen heb.

een vrouw:*kijkt om naar jouw* Ik had hetzelfde... is wel alles goed met jouw schat?

Jij: Ken ik jou?

een vrouw slaat jouw extreem handig in het gezicht

ee vrouw: Hey, hoe kan je mij nou vergeten? We zijn al 12 jaar getrouwd!
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby CAZZEBAZ! » Sun Oct 10, 2010 2:57 pm

Hehe, ja ben benieuwd:P gelukkig zal ik zo'n situatie niet meemaken want geen van mijn chars is getrouwd:)

Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren:p khoop niet te lang meer...

Maar als het spel stilligt, dan gaat de tijd in cantr ook niet verder dus in feite doet iedereen nog precies wat ze deden toen het spel uit de lucht ging.
Dus niemand heeft geslapen:P
Sandra
Posts: 48
Joined: Tue Sep 19, 2006 5:15 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby Sandra » Sat Nov 20, 2010 1:43 pm

CANTR II is weer online!

We zullen nou snel genoeg zien of er nog Nederlanders spelen.
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby CAZZEBAZ! » Thu Nov 25, 2010 4:13 pm

Ja ik kon een paar dagen weer op cantr maar nu weer even niet:P
Ben benieuwd!

Ik ben alleen met sommige personages totaal vergeten waar ik ook alweer mee bezig was, en met één reiziger ben ik verdwaald.
Zou geheugenverlies een optie voor ze zijn?
*ono
Posts: 59
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:00 pm
Location: Netherlands

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby *ono » Sat Nov 27, 2010 4:12 pm

Ik had even hetzelfde toen ik ingelogd was en naar het scherm met al mijn characters keek. Maar na een half uurtje spelen was het meeste gelukkig weer terug.

Alleen jammer dat we nu weer iets mis is met de server (dit is wat ik ervan begrepen heb). Nu heb ik weer veels te veel tijd over zonder cantr... :cry:
jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Wed Jan 05, 2011 2:29 pm

Ik ben ook weer aan het spelen. 1 Engels char en de rest allemaal Nederlands.
Ik vind het wel leuk om in het nederlands te spelen. Wij helpen elkaar.
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Mon Jan 10, 2011 10:22 am

Ik ben ook nog actief... maar heb er hoe langer hoe minder zin in...

Verschillende mensen die al hele lange tijd speelden zijn nu gestorven waardoor een hoop noobs (sorry voor het woord, maar er is er geen beter) het hele gebeuren weer overhoop halen. Gewoon gebruik maken van het feit dat er niet genoeg volk is om alle dieven en zo tegen te houden, echt tof...

Gelukkig zit mijn ene Nederlandstalige karakter bij een 3-tal mensen die wel een rol kunnen spelen en mijn andere alleen.

Het is vooral bij m'n Engelstalige karakters dat ik de problemen momenteel zie. Misschien ben ik gewoon te goed voor de wereld, eh, :P
jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Mon Jan 10, 2011 11:42 am

ik ben voorstander van nederlandse chars. Ik heb er een paar die ik zeer actief roleplay. De anderen zijn meer vulling. Moesten ze toevallig wat meemaken dan speel ik ze wel actief maar ik concentreer mij toch op een paar chars.
Het probleem is dat weinig mensen nog veel nl chars hebben. Zo word het vrij saai. Hoewel er toch nog enkele nl dorpen zijn.
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Thu Jan 13, 2011 2:53 pm

Probleem is vooral dat ze verspreid zitten...

En dat 1 van mijn Nederlandstalige characters doofstom is, :P
jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Mon Jan 17, 2011 2:55 pm

Ha dan weet ik meteen al wie je bedoeld. Die zit ook in een echt slapend dorp :(. Veel NL dorpen zijn zo.
Nu ja. in sommige dorpen zitten een paar van men karakters die serieus aan het roleplayen zijn. Een van mijn serieus rp chars is gewoon van kant gemaakt. Zo gaat het ook niet vooruit natuurlijk. :)
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Tue Jan 18, 2011 9:03 am

Slapend is relatief natuurlijk... maar om op je eentje constant te rpen is zooo saai, :)

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest