Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Mon Apr 18, 2011 10:28 am

Ik ben benieuwd :)

Goede of negatieve zin?
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Mon Apr 18, 2011 11:42 am

Negatief, :D

Maar 't is niet meer belangrijk. Ik heb ondertussen het besluit gevormd dat Cantr niet voor rollespel gemaakt is, dus ga'k in beetjes mijn karakters uit faseren. Als iedereen in de buurt in slaap valt, zal ik niet meer de moeite doen om die van mij in leven te houden.

:)
jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Wed Apr 20, 2011 10:30 am

Er zijn momenteel volgens mij inderdaad een paar spelers die al lang actief zijn aan het slapen. We zijn een zo kleine groep dat je bijna niet kan vermijden je eigen chars tegen te komen.

Maar ik geef niet op ...
User avatar
Tiamo
Posts: 1261
Joined: Fri Feb 01, 2008 2:22 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby Tiamo » Fri Apr 22, 2011 7:48 pm

We zijn een zo kleine groep dat je bijna niet kan vermijden je eigen chars tegen te komen.

Ja, dat is een probleem. Met een paar van mijn karakters ben ik verwikkeld in een soort stoelendans om elkaar zo veel mogelijk te ontwijken. En verderop moet ik een karakter iets heel onlogisch laten doen om dáár een botsing (of eigenlijk logische samenwerking) te vermijden, maar dat brengt het karakter op het pad van ... enzovoort. :roll:
I think ...
jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Fri Apr 22, 2011 8:02 pm

Zelfde hier. Op een gegeven moment zat ik met 4 chars in Sil. Moeilijk om ze dan volledig niet met elkaar in contact te laten komen.
*ono
Posts: 59
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:00 pm
Location: Netherlands

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby *ono » Wed Apr 27, 2011 2:52 pm

Ik ken het gevoel ja. Heb al een aantal keer gehad dat ik van de PD mijn characters uit elkaar moest schoppen omdat ze toch net iets te veel met elkaar te maken kregen.
Sommigen hebben het nog zuur moeten bekopen omdat ze door de groep te verlaten vaak afgeslacht werden door dieren. Maar dat is toch wel een lange tijd geleden.
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby CAZZEBAZ! » Mon Aug 29, 2011 10:15 am

Hmm, nu we met een aantal Nederlandse groepen ook op wat andere eilanden aan het rotzooien zijn kan ik mijn chars best uit elkaar houden gelukkig. Ik zat volgens mij een half jaar geleden op dit forum maar toen was er niemand actief op bezig...
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Mon Aug 29, 2011 1:01 pm

Nu nog niet echt, geen paniek, ;)
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby CAZZEBAZ! » Mon Aug 29, 2011 1:52 pm

Ik moet zeggen, ten opzichte van voorgaande jaren zijn er minder karakters dood gegaan gedurende de vakantieperiode. Tenminste, in de dorpen waar ik zit..
*ono
Posts: 59
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:00 pm
Location: Netherlands

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby *ono » Mon Aug 29, 2011 5:49 pm

Dat klopt voor het grootste gedeelte wel dat er niet zoveel mensen zijn dood gegaan. Maar het aantal mensen ligt dit jaar volgensmij ook een stuk lager en ook een groot een aantal mensen is nu stevig aan het slapen. Dus ik denk dat we nog niet te vroeg moeten gaan oordelen.
jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Wed Aug 31, 2011 6:49 am

Het is wel jammer als er iemand sterft van onze kleine groep. Telkens als er iemand sterft krijg ik al schrik van ... oh nee wie nu weer allemaal.
En van sommige weet je gewoon wie ze allemaal spelen. Vooral als ze net zoals ik een herkenbare speelstijl hebben.
*ono
Posts: 59
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:00 pm
Location: Netherlands

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby *ono » Sun Sep 04, 2011 1:31 pm

Het nare is ook nog omdat we zo'n kleine groep zijn dat als er iemand stop bij bija ieder karakter dat je speelt er wel iemand dood gaat. Dan kan je voor een paar wel spelen dat je medelijden hebt maar daarna begint het ook een beetje te vervelen vind ik.
*ono
Posts: 59
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:00 pm
Location: Netherlands

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby *ono » Sun Sep 04, 2011 1:31 pm

*dubbele post*
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby CAZZEBAZ! » Wed Sep 07, 2011 9:48 pm

Ja, er is altijd wel weer aanwas van nieuwe karakters maar die gaan in veel gevallen ook net zo snel weer dood als dat ze tevoorschijn kwamen. Ben soms ook wel een beetje jaloers op al die grote engelse dorpen (wat zeg ik :o STEDEN!), maar aan de andere kant is dat altijd zo'n drukke bende. Dat rustige heeft ook wel weer wat.
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Mon Sep 12, 2011 8:18 am

Ik heb al ondervonden dat zo gauw een stadje te actief wordt, ik minder moeite doe om de hele lijst aan acties door te lezen en dus gewoon mijn karakters in slaap modus zet.
Hetzelfde gebeurt ook als er geen interactie is... heel lastig dus om mijzelf actief te houden, :P

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest