Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Thu Jan 20, 2011 8:53 am

Da geloof ik :).
*ono
Posts: 59
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:00 pm
Location: Netherlands

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby *ono » Mon Jan 31, 2011 6:25 pm

't Probleem wat ik soms ook zie is dat er wel een redelijk actieve leider is van een dorp maar dat op een gegeven moment zijn ideeën een beetje op beginnen te raken en het dorp langzaam begint te stagneren/ stilstaan. Dus misschien is het een idee om wat meer eigen initiatief te nemen en te helpen met nieuwe ideeën of een nieuw bedrijf ofzo beginnen in een dorp die eens lekker dwas kan zitten. :D
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Tue Feb 01, 2011 9:22 am

Dat probleem heb ik ook al gezien... Er is slechts een plaats (tot nu toe) die ik ken waar het niet zo is, maar dat is een Engelstalig stadje.
jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Tue Feb 01, 2011 12:41 pm

Ja, ik had speciaal al een char gemaakt met een rotkarakter. Geen crimineel of zo maar toch eentje met een zeer uitgesproken mening.
Het probleem is dat het rest van het dorp dan zoiets heeft van "He wat kom jij mijn rust hier verstoren" in plaats van er een beetje op te reageren met roleplaying.
Het lijkt wel dat als je iemand beledigd of iets negatiefs erover zegt dat de reflex is om op je gezicht te slaan :)
User avatar
Tiamo
Posts: 1261
Joined: Fri Feb 01, 2008 2:22 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby Tiamo » Thu Feb 10, 2011 1:25 pm

... en toen waren er nog 16...
I think ...
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Fri Feb 11, 2011 9:09 am

Hmm?
User avatar
Tiamo
Posts: 1261
Joined: Fri Feb 01, 2008 2:22 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby Tiamo » Fri Feb 11, 2011 2:08 pm

Aan het begin van het jaar waren er nog meer dan 20 nederlandstalige spelers. Dit gaat heel snel de verkeerde kant op.
Eigenlijk ook wel logisch gezien het gebrek aan dynamiek, organisatie (iemand die de baas speelt over het hele dorp is géén organisatie, het is de dood in de pot), enthousiasme en visie dat mijn karakters overal tegenkomen. Er heerst overal een sfeer van saaiheid en berusting.
I think ...
jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Mon Feb 14, 2011 8:46 am

Goed punt. Dat stoort me ook het hardst. Een beetje rollenspel of anders gedrag word al vlug scheef bekeken. Ik laat me toch niet ontmoedigen. Ik vertaal rustig door en probeer zo goed als ik kan wat interessant rollenspel te leveren. Hoewel dit blijkbaar veel makkelijker lukt voor mijn 1 Engels char.
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Wed Feb 16, 2011 10:12 am

Mja... elk interessant karakter dat ik gemaakt heb dat Nederlandstalig was eindigde altijd min of meer alleen of dood, lol

Be'end Mee'loos, had een spraakgebrek: rest van het dorp trok weg, Engelstalig koppel verschijnt, man doodt Be'end omdat de vrouw liever bij Berend zat dan bij hem, lol.

Lexi: zat in een slapend dorp, trekt weg met een vrouw op een schip, ze eindigen in een Spaans dorp waar ze niemand begrijpt en niemand haar begrijpt terwijl de vrouw steeds meer slaapt. Uiteindelijk loopt ze daar weg en nu zit ze ergens alleen met enkel toevallige Spaanse en Duitse passanten als gezelschap, :D. Kans dat ze nog Nederlandstaligen ziet: quasi nihil.

Isabel (vroeger Duif): volk trok weg, zij ging dan maar alleen op weg. Kwam in een klein dorpje met 1 vriendelijke Engelse vrouw. Later kwamen er nog Nederlandstaligen daar, maar de helft ervan is weer vertrokken, :D.
De grap is dat Isabel spawnde in het dorp waar Berend's vroegere 'familie' eindigde. En ze zou perfect tot Berend's huisje kunnen wandelen, maar dat kan natuurlijk niet (crb).

Emanuel Den Dikke: gedood door Spanjaarden, denk ik.

Baudewijn: moedwillig verhongerd omdat ie in een dorp van slapers zat en ik op dat moment geen tijd had om zoveel karakters bij te houden.


BTW: ik zit waarschijnlijk niet bij die 16, omdat ik mijn profiel als Engelstalig heb gedefiniëerd.
Peter
Posts: 342
Joined: Sat Dec 11, 2004 8:19 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby Peter » Sat Feb 19, 2011 10:49 pm

We zouden de spanjaarden van het nederlandse eiland kunnen schoppen... Dat is een leuk doel om mee te beginnen.

... een klap in je gezicht krijgen omdat je het ergens niet mee eens bent? Nou ja, dat is in ieder geval een reactie ...
Not that good.
User avatar
Tiamo
Posts: 1261
Joined: Fri Feb 01, 2008 2:22 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby Tiamo » Mon Feb 28, 2011 2:04 pm

Dat spanjaarden-idee bestond volgens mij in het verre verleden ook al. Zie wat er van gekomen is.... :roll:

Nog maar 11 spelers, maar het aantal nederlandstalige karakters neemt niet af. Vreemd...

Lulkoek, ik herken tenminste één van je karakters. 8)
I think ...
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Wed Mar 02, 2011 9:07 am

Tiamo wrote:Dat spanjaarden-idee bestond volgens mij in het verre verleden ook al. Zie wat er van gekomen is.... :roll:

Nog maar 11 spelers, maar het aantal nederlandstalige karakters neemt niet af. Vreemd...

Lulkoek, ik herken tenminste één van je karakters. 8)

Uh-oh!!! Hopelijk in de positieve zin! :D

Wat die 11 spelers betreft en het aantal Nederlandstalige karakters... zoals ik al gezegd had is de taal van mijn account Engels, maar heb ik Engelstalige en Nederlandstalige karakters. Waarschijnlijk is er nog volk in die situatie?
jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby jarco » Wed Mar 23, 2011 3:07 pm

Ik herkende enkele karakters van lulkoek ook al. Isabel had ik al rap door. Ik zat daar namelijk ook. (cbr voorkomt me nu om wat te zeggen).

Ik denk dat we 3 dingen moeten gaan doen om de boel op orde te krijgen.

1 wiki in orde maken (ben daar ZEER TRAAG) aan bezig.
2 reclame maken
3 ROLEPLAYEN naar een hoger niveau tillen. Ik geef eerlijk toe dat ik maar serieus roleplay met enkele karakters en het grootste gedeelte vulling is.
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Thu Mar 24, 2011 8:30 am

Het mag raar klinken gezien de open wereld die Cantr is, maar ik heb ontdekt dat ik me sterk gelimiteerd voel in de mogelijkheden.

Ik kom wel van een achtergrond in MUSHing en Forum RPGs, dus dat kan voor een stuk een verklaring geven.
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: Zijn er nog Nederlandse spelers actief?

Postby lulkoek » Tue Apr 05, 2011 7:01 am

*moppert* over rollenspel gesproken... en ik kan er nog niks over zeggen want de 4 dagen zijn nog niet voorbij.

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest