Welke Nederlanders spelen Cantr

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Welke Nederlanders spelen Cantr

Postby ::10votaal:: » Mon Dec 29, 2003 4:59 pm

Ik zag dit bij de Engelsen staan, maar ik wilde het eigenlijk ook wel graag van jullie weten :D

De vraag is: Wat is de doorsnee Nederlandse cantr-speler voor een persoon. Zijn we allemaal zo hoogbegaaft als de Engelsen (beweren) te zijn? Zitten we allemaal de hele dag achter onze computer? :shock:

Aan jullie dus de vraag, vertel eens wat voor een persoon je bent! :D
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Mon Dec 29, 2003 5:09 pm

Natuurlijk zal ik ook ff wat over mezelf vertellen :D

Ik ben Rick, ik ben 16 jaar oud en woon in Castricum (N-Holland). :D

Ik zit in 4VWO en dat gaat wel goed (over mijn IQ heb ik niets te melden, nooit getest). Andere intresses naast Cantr: Voetbal, Tennis.

Ben wel een persoon die aardig het nieuws volgt en up to date wilt blijven over politiek enzo. Gebruik me computer alleen voor amusement, kan niet programmeren ofzo.

Heb een vriendin en ben naast Cantr ook verslaafd aan Championship Manager. Muzieksmaak is nogal gevarieerd, ben wel beetje tekstenverslaafd, dus ben meer van Don McLean en Billy Joel dan van de Trance.

Dat was et denk :shock:
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Dec 29, 2003 8:34 pm

Integendeel.

Heb een lager IQ dan gemiddeld en ben gewoon een zeeman omdat ik niets anders kan. Ik heb Concentratiestoornissen en ben op alles an een paar dagen uitgekeken.

Qua muziek: alles behalve Jazz en blues. Favo's zijn trance en klassiek. (Behalve van die zoetsappige Mozart stukken).

'K woon samen met een vriendin, niet echt een relatie mee, maar zijn zielemaatjes.

Op dit moment een nieuw huis aan het zoeken vanwege ghettovorming in onze huidige buurt. ( 0% waardestijgin van de huizen dit jaar).

Ben een beetje een mafketel en een loner. (Moet weinig hebben van de gemiddelde Nederlander).

Tevreden? Trouwens, als je al zo'n vraag post begin je normaal met jezelf 10vo.... :wink:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Tue Dec 30, 2003 2:31 pm

Hey een zeeman?!? Ik ben zeeman in wording :o

Ben Wouter, 23 jaar oud, woon in Heerhugowaard. Momenteel geen vriendin. Doe dus hogere zeevaartschool.

Zit zeker niet de hele dag achter de computer. Naast mijn school heb ik een bijbaantje waarvoor ik zo'n 30 uur in de week werk. Verder loop ik regelmatig hard en doe aan wedstrijdzwemmen.

En dan ga ik ook nog naar de nodige feestjes. Muziek varieerd van hardcore tot opera maar absoluut geen R&B en jazz.

Nou dat was het wel zo'n beetje. Als je nog meer wilt weten moet je mijn home-page maar bekijken.

http://www15.brinkster.com/wbroekhuizen/wouter.html

Groeten, Wouter
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Sat Jan 03, 2004 7:49 pm

Kicken... Jij houdt dus oo al niet van Jazz en R&B? Ik maakte overigens een foutje, jazz en R&B moest het zijn ipv. blues...

Maar begin je niet een Btje laat met de zeevaart? IK ging voor het eerst varen op m'n 15e. :)

Wou da'k een vak geleerd had. :(

LOL. Las jouw weblog, moest vaginatie oook 3 keer doen. Navigatie 2 nog wel. Ik haalde altijd plus en min doorelkaar. En het is eigenlijk zo simpel. :roll:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Sat Jan 03, 2004 10:49 pm

Tja die verrekte kompassen he. Alsof het iets uitmaakt of ik weet hoe zo'n gyrokompas werkt. Als ik zeg dat ik hem uit elkaar wil halen omdat ik hem wel kan repareren kijken ze me boos aan! Heb trouwens ook al eerder als matroos gevaren, toen was ik 17, maar moet toch maar mijn diploma halen he. En op je 15de is wel erg jong zeg. Toen speelde ik nog met lego :oops: En mijn oude msx computer :lol:

Ik heb trouwens die engelse topic ook gelezen en ook maar eens die iq test gedaan. Kwam bij mij 126 uit. En dat ik uitzonderlijk goed was in wiskundige en logische problemen. Dat kan wel kloppen omdat ik volgens mij al die taal troep fout had. Ben namelijk niet zo'n ster in engels en al helemaal niet in engelse gezegdes.

Maar tja verder geloof ik die iq test niet zo alsof ze een rapport van 15 pagina's over mijn iq kunnen schrijven over een paar van die vragen...
User avatar
Jos Elkink
Founder Emeritus
Posts: 5711
Joined: Mon Jul 14, 2003 1:17 pm
Location: Dublin, Ireland
Contact:

Postby Jos Elkink » Mon Jan 05, 2004 2:24 pm

Ik zal dan ook maar iets over mezelf vertellen: ben 27, heb politicologie gestudeerd in Leiden en probeer daar nu in te promoveren in Dublin, Ierland, hoewel ik eigenlijk onderhand politicologie een klein beetje zat ben. Behalve politieke filosofie, dan, maar daar ben ik niet zo goed in :) ...

Spendeer veel tijd met computeren, tegenwoordig vooral dankzij Cantr maar heb altijd veel ge-emailed, geprogrammeerd, en veel tijd aan online spellen gespeeld (althans, sinds ik gestopt ben met offline rollenspel, de lego). Ik volg in de avond een paar vakken van informatica en probeer tussendoor Russisch te leren. En sinds gisteren Esperanto :) ...

Ik lees graag en houd eigenlijk van alle soorten muziek, behalve te pretentieuze jazz :) ... En ik speel graag piano (vooral Beethoven sonates). Oh, en hoewel ik dat niet eens zo heel vaak doe, is eigenlijk mijn meest favoriete activiteit wandelen in de heuvels. En ik speel graag tennis, maar ook dat doe ik niet bijster veel.

Dat is het wel, denk ik :) ...

Waarom is trouwens de scheepvaart in het Nederlandse deel van het spel zo weinig ontwikkeld, terwijl we al twee actieve zeemannen hebben? ;)
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Mon Jan 05, 2004 5:20 pm

Meestal als je iemand online kent dan heb je een bepaald idee of beeld over hoe deze persoon uitziet en/of wat ie doet. Het nadeel is alleen dat als je zo iemand dan echt leert kennen dat je dan vak teleurgesteld raakt. :cry:
Dit heb ik vaak meegemaakt, vooral bij online spelle, dan maak je veel vrienden en dan leer je ze kennen via msn, en dan heb je zoiets van: wat een lul. En als je de foto's van ze ziet schrik jeje ook rot. Dat had ik met zo'n Ex-msn vriendin... super lelijk.. direct gedumpt :twisted:

Maar jah :roll: omdat ik toch niet weet welke chars van jullie zijn en jullie waarschijnlijk ook niet van mij zal ik ook maar wat zwammen over mezelf :arrow: :

Naam: Luc
Leeftijd: 18
Geslacht: man
Opleiding; Bedrijfseconomie op Hogeschool Zuyd. Heb nog nix gedaan dit jaar dus moet maar es wat gaan doen. (heb Havo Diploma)
Intresse: computers, gamen (online) doe dit te vaak...
Beste spel van de eeuw: GTA series: vooral ! vice city! :D
Uitspraak: "de pijn, de horror, vleesjus."
Irriteerd zich aan: de mensheid
It's him.... The Anomaly...Do we proceed?..Yes.... He is still......only human.
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Wed Jan 26, 2005 12:43 pm

Ach, ik vind zoiets ook altijd wel leuk. Kijken wat voor volk aan zo'n online spelletje mee doet.

Mijn naam is Marco, 23 jaar en ik zit in het laatste jaar van mijn studie 'Taal & Kunstmatige Intelligentie' aan de uni van Tilburg. Ook mijn muzieksmaak is redelijk breed; alles behalve dance, trance ed. of van die ontzettend harde metal. Mijn hobbies zijn computeren, acteren en films. Ehm... oh, en ik kan ook PHP programmeren, maar ik ga mij voorlopig nog niet aanmelden om mee te helpen aan Cantr. Eerst maar even een scriptie schrijven...
Wim van de Griendt
Posts: 865
Joined: Mon Jul 14, 2003 1:59 pm
Location: Borne, the Netherlands
Contact:

Postby Wim van de Griendt » Mon Feb 07, 2005 10:45 am

Dag allemaal,

laat ik dan ook maar eens wat van me laten horen. Mijn naam is Wim van de Griendt, 27 jaar, en ik ben druk bezig met een promotieonderzoek op de UT. Daarheb ik ook bestuurskunde gestudeerd. Wie meer wil weten over mijn onderzoek moet even kijken op http://nile.bbt.utwente.nl.

Ik heb niks met muziek, juist meer met boeken en dan de fantasy & science fiction genre. Helaas kom ik daar niet veel aan toe, aangezien ik nogal wat te doen heb met mijn onderzoek.

Ik ben het afgelopen jaar getrouwd en tevens sta ik op het punt om vader te worden, dus dat zal wel betekenen dat ik nog minder tijd voor lezen en Cantr zal hebben.

Voor mijn onderzoek heb ik ondertussen ook alwat PHP geleerd om mijn eigen scriptjes te maken om mijn onderzoeksgegevens toe te voegen aan mijn database.

Ben wel politiek geinteresseerd en dan ook lid van D66. Helaas niet zo slim voor een politieke carriere, maar het is niet anders.

Verder hou ik van scouting, wandelen, trekken met tentje, en ben ik een familieman.
"Science is organized knowledge. Wisdom is organized life." -- Immanuel Kant
User avatar
Neelix
Posts: 110
Joined: Tue Nov 23, 2004 7:10 pm

Postby Neelix » Thu Feb 10, 2005 3:01 pm

Laat ik dan mijzelf ook introduceren:

Ik ben Jeroen, 26, ben promovendus in Amsterdam en heb Cognitieve Kunstmatige Intelligentie gedaan eerst in Utrecht en een jaartje Systeem en Netwerkbeheer in Amsterdam.

Ben sinds ik in aanraking ben gekomen met internet er best actief mee geweest, gechat, gegamed, gemud en ook wat online spellen gespeeld in de laatste jaren (Planetarion, Mafia)

En ben sinds paar weken ook vader. Is een beetje funest voor Cantr spelen, maar het is nog wel vol te houden (deed het eigenlijk toch al te veel ;))
"We apologize for the inconvenience" (See "The Hitchhikers Guide to the Galaxy")
Peter
Posts: 342
Joined: Sat Dec 11, 2004 8:19 am

Postby Peter » Sat Mar 19, 2005 6:13 pm

Dan moet ik ook maar mee doen.

Ik ben 25 jaar, getrouwd, geen kinderen. Ik heb nooit gestudeerd. Ten minste wat tijd betreft. Ben nu bezig om in de avonduren mijn eerste HBO diploma te halen. Ook dit keer besteed ik daar geen tijd aan. Ben druk met gamen, trouwen en een kinderkamp waar ik "hoofdleiding" ben.

Ik werk als financieel professional bij Accuratus B.V. en binnen kort waarschijnlijk Labirintus (ofzo). Mijn sterkste kant is duidelijk het rekenwerk en niet taal. IQ? Who cares, meer dan genoeg.

Ook ik heb een website http://www.peter-saskia.com welke in een eenvoudige "html"-editor is geschreven. Ik kan onderhand redelijk wat computertaaltjes lezen, maar schrijven wil niet echt altijd lukken. Gelukkig hebben we www.htmlgoodies.com etc. :)
Not that good.
wietse
Posts: 148
Joined: Mon Mar 22, 2004 8:44 pm
Location: Netherlands, Rotterdam

Postby wietse » Mon Feb 06, 2006 9:44 pm

Voor wie het wil weten:

Wietse, 27 jaar,samenwonend, geen kinderen, Rotterdam. Werk als bouwfysisch adviseur bij een architectenbureau.
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Wed Feb 15, 2006 1:50 pm

Nou, laat ik dan ook maar eens wat neerzetten.
Cesar, 32 jaar, vrijgezel/alleenstaand, Schiedam, momenteel zonder vaste baan (maar heb inmiddels al van alles en nog wat gedaan, van schoonmaker tot onderhoud aan reactors).
brolly_boy
Posts: 9
Joined: Tue May 02, 2006 12:24 pm

mij dan

Postby brolly_boy » Sun Jun 04, 2006 8:54 am

tja, ik ben Chris, 14 jaar, 3 vwo, ga over naar 4 in 3 weekjes tijd. umm, woon in maastricht, en heb een IQ van zon 130 ofzo speel meer engels dan nederlands, op het frans/nederlandse eiland kun je me vindne als wim ruben in flikadorov en bingo in sil
<B>Expect the unexpected: but if you expect the unexpected the unexpected would be expected </B>

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest