Wirwarov in winterslaap?!

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Tue Dec 23, 2003 1:59 pm

Sico van der Meer wrote:Ik vraag me af of het een ver doorgevoerde variant op individualisme is, of misschien zelfs een soort anarchisme?


Ik denk dat het inderdaad een soort (op extreem kapitalistisch geschoeide leest) anarchisme is met een stilzwijgend dulden van een leiderfiguur omdat het een makkelijke manier is om noodzakelijke klussen gedaan te krijgen zonder er iets voor hoeven te doen. :wink:

En ik denk dat ik er niet eens zo heel ver naast zit. :cry:
Last edited by The Hunter on Tue Dec 23, 2003 2:01 pm, edited 1 time in total.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Tue Dec 23, 2003 2:01 pm

Die leider is er, denk ik, meer om alles op af te schuiven. Dat heeft een char van mij wel gemerkt, en die is er aan onderdoor gegaan.

Jochem
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 11:27 am

Het algemene goed in Sil? Volgens mij was Corleone de laatste die daarover begon voordat ie overleed. Daarna heb ik er niemand meer serieus over gehoord.

In Nederlandse gebieden zitten we gewoon met het probleem dat we veels te snel naar een kapitalistisch systeem willen. Wat gewoon niet kan als de infrastructuur (haven, goede wegen) er niet voor is.

In een engels gebied waar ik zit werken mensen met z'n 10en te gelijk aan een project voor het algemene goed. Ik heb nog niemand gehoord over een eigen bedrijfje. :D

Het leuke is natuurlijk wel dat Sil zo lekker typisch Nederlands is. Vooral de voortreffelijke keuze van leiders :wink: is een mooie overeenkomst.

Ow en over Wegman, iemand een flauw idee waar die gast uithangt?
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 12:13 pm

Wegman is volges mij in Sil Woods Noord( bouwt daar wegman ondernemingen om ijzer te verzamlen en op te slaan), waar laatst Silvio van Sil vermoord werd :shock: ...
Het is daar niet meer echt veilig dus ik ga daar binnekort ook maar weg.

En ik weet niet of alle nederlanders zo kapitalistisch zijn... in Wirwarov is een pastoor gekomen, en iedereen (ik ook :D ) gaf hem flink wat spullen (voedsel en steen voor zn klooster) omdat hij zijn leven wijdt aan het bidden en begraven van doden en mensen in nood helpen... dit is trouwens de eerst keer dat ik een pastoor in nederlandse gebieden tegen kom...
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 2:16 pm

"Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country" - John F. Kennedy

Misschien kunnen we dit om de 2 minuten door de Nederlandse gebieden laten galmen? :D
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 2:21 pm

Ik kan wel zeggen dat nederlanders kapitalistisch zijn en wat meer voor elkaar moeten doen, maar dat doek zelf ook nauwelijks... een leider moet je ook overtuigen en het aantrekkelijk voor je maken om voor hem/haar te werken. Dit gebeurd ook nauwelijks in de ned gebieden :(
It's him.... The Anomaly...Do we proceed?..Yes.... He is still......only human.
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Dec 24, 2003 2:24 pm

Nah, ik vind dat kapitalistische wel leuk. Al die bedrijfjes, waarvan de helft stopt... is toch grappig? Zeker omdat we ook in Sil een betaalmiddel hebben, wordt het namelijk alleen maar aangemoedigd.

Jochem
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 2:27 pm

En wanneer komen die grote Flikadorovplannen nou Jochem?
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 2:35 pm

In wirwarov hebben we ook een munteenheid.. alleen wordt dr niet echt veel gehandeld... dr komen nooit reizigers om te handelen en niemand heeft iets nodig :shock: de recessie is doorgedrongen tot wirwarov :wink:
It's him.... The Anomaly...Do we proceed?..Yes.... He is still......only human.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 2:39 pm

In Wirwarov is het besef dat ze net nieuw zijn nooit doorgedrongen, veels te snel alles gehaast naar Sils voorbeeld. Mss tijd voor een nieuwe leider, geheel naar Sils voorbeeld? :D
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 2:41 pm

In Wirwarov is het besef dat ze net nieuw zijn nooit doorgedrongen, veels te snel alles gehaast naar Sils voorbeeld. Mss tijd voor een nieuwe leider, geheel naar Sils voorbeeld? :D
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 2:46 pm

Sorry...ik herhaalde mezelf :(

Me internetverbinding werkte fftjes niet mee... :cry:
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Dec 24, 2003 2:50 pm

::10votaal:: wrote:Sorry...ik herhaalde mezelf :(

Me internetverbinding werkte fftjes niet mee... :cry:
Tip 1 voor phpBB2 forums (als deze) druk 1 x op 'submit' en wacht af...

Verder, die plannen komen als ik tijd heb. Ik ben nu een flash filmpje aan het maken, dus neit echt veel tijd ;).

Jochem
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 2:52 pm

(hier was cnatr ook ff slow en bleef ff hange)
Ja t dorpshoofd in Wirwarov is niet de perfecte leider... verre van.. het lijkt alsof ie dr byna nooit is en hij regelt geen zak... en dan klagen dat niemand de staat helpt... :roll:
It's him.... The Anomaly...Do we proceed?..Yes.... He is still......only human.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 2:53 pm

Ja...ik heb nog wel eens de neiging 100x op zo'n knopje te gaan zitten drukken :D

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest