Te weinig dieren?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Te weinig dieren?

Postby Wouter_Broekhuizen » Sun Dec 21, 2003 10:00 am

Ik heb gezien dat je nu allemaal kleren en zo kan maken, maar zijn er hiervoor niet te weinig dieren? Sterker nog, je kan dagenlang door het bos lopen zonder ook maar 1 dier tegen te komen. Om nog maar te zwijgen over de dorpen.

Wouter
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Sun Dec 21, 2003 11:10 am

In principe niets mis mee. Zo blijven kleren exclusief.
Overigens zijn er al een hoop meer dieren dan bijv. een maand geleden. En daarvoor hadden we dierenexplosies. honderden raccoons en ze waren nog gemeen ook. Het sring-sri eiland is bijna compleet uitgemoord door geiten bijvoorbeeld.

T'is maar net wat je wilt. :wink:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Sun Dec 21, 2003 5:02 pm

Ik vind ook dat er wel erg weinig dieren zijn... ik ben er tot nu toe maar 1 tegengekomen.. en dat was een "boar".. in het bos: natuurlijk was mn eten op en ik was bijna uitgehongerd en die "lieve" boar viel me ook nog aan... k ben natuurlijk snel weg gerend hehe... maar ja nu zit ik weer in een bos zonder eten en heb ik nog 4% health over... lekker niemand om me heen om iets tegen hun voedsel te ruilen... ik zit alvast mn graf te graven :(

hoe lok je dieren eigelijk een stad in? dmv voedsel op de grond te laten liggen?? :roll:
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Sun Dec 21, 2003 6:40 pm

Mja, in de NL gebieden ben ik ook maar weinig dieren tegengekomen, maar in de engelse nemen ze behoorlijk in aantal toe.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Tue Dec 23, 2003 9:40 pm

In de oude nederlandse gebieden zijn weinig dieren, maar in de nieuwere (Queriorc en Madajerc ) zijn er genoeg, zo werd ik laatst zomaar aangevallen door een Neushoorn :shock: , terwijl ik niets deed.... ik was dr nog geen 5 seconde of ie viel me aan -> 47% kracht eraf... uitermate pijnlijk :cry:
Nog 1 zo'n neushoorn aanval en ik ben "bye bye, zwaai zwaai"
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Tue Dec 23, 2003 9:56 pm

Laat ik nu niemand hebben in de nieuwe gebieden. :(

Totnogtoe zijn er maar 3 karakters van mij gestorven. Enn werd aangevallen door een cheetah en de andere werdt vermoord omdat hij naar ijzer begon te graven na wel eerst toestemming te hebben gevraagd maar na 2 dagen niets gehoord te hebben. Seatown forest. *blegh*
En de derde werd door Aeris vermoord, in Karnon Forest. :(
Heb ook mog geen van mijn char's zelfmoord laten plegen. mijn minst populaire karakter was bijna dood na een wilde achtervolging door een gek, de politie en een crimineel. Foute tijd, foute plaats. En toch heb ik het overleefd. Wel jammer als je op die manier niet op nieuwere locaties kunt spawnen.

Maar inderdaad, een paar diertjes erbij op het oude nederlandse eiland zou wel zo leuk zijn. Vooral nu we ze kunnen verwerken, hehe.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Tue Dec 23, 2003 10:35 pm

Hopelijk zullen er dan meer gewone dieren zoals een koe of konijn ofzo komen en geen neushoorns of olifanten!
Dat zullen mn chars niet overleven :cry:
Neushoorn doet 47% schade en olifant 37%... beide vallen aan zonder reden... geen lieve diertjes :(

... een huisdier zou ook leuk zijn, een hond ofzo

... of vogels en eekhoorns voor in de bossen.. maar geen dieren die te sterk zijn :D
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Wed Dec 24, 2003 7:26 am

Neushoorns en olifanten heb ik nog nooit gezien. Er komen wel duiven voor. Van die plaatsen heb ik overigens ook nog nooit gehoord. Liggen die in het engelse gebied Orion?

Bij mij is er 1 karakter dood gegaan door vijandelijke Fransen.
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Wed Dec 24, 2003 9:33 am

Welke gebieden? Queriorc en Madajerc ? Dit is ook de eerste keer dat ik ervan hoor. Maar wat wil je als je karakters maar blijven leven? En dan moeten ze maar in die nieuwe gebieden spawnen ook. Mijn karakter hebben de neiging om allemaal in Sil op te duiken. Ik hoop dat met het "centric spawnen" de kans groter is ergens anders tot leven te komen. :)

En vijandelijk zijn zit die fransen in het bloed, niet om bevooroordeeld te zijn maar kijk eens naar de geschiedenis. Verder heb ik met de fransen nogal problemen gehad qua werk. Ze willen gewoon niet luisteren die gasten.
Maar hoe dan ook. Ze moeten oppassen in Cantr, we lusten ze rauw. :twisted:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 11:33 am

Madajerc leek inderdaad een heel leuk dorpje met al die grondstoffen bij elkaar :D totdat die grote olifant op het kleine hoofdje van mijn jonge char ging staan. :(

Nu ben ik maar even snel naar de bosjes gerent om in ieder geval maar ff een schildje te bouwen en een boogje...al zal het niet veel helpen mocht dat grote ding weer op me willen gaan zitten :(
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 12:06 pm

10 votaal, jij was zeker die dorpshoofd he (meneer Flikkers)? Ik was die andere gast (Joy) die zojuist vermoord werd door die olifant :cry:
al die weken van reizen voor nix geweest.

En Queriorc is dat nieuwe nederlandse gebied, en Madajerc kwam ik tegen toen ik in de heuvels van Queriorc kwam.

Ach ja... nu hebk ik weer wat te reizen aangezien ik zojuist weer es in Sil werd gespawned :?
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 12:14 pm

Ja ik ben inderdaad die Flikkers :D, die char heeft vanaf nu nog maar 1 levensdoel...olifanten doden :twisted:

Ik vraag me eigelijk af of de "oude" steden wel verbonden zijn met de "nieuwe" steden. Ik heb best wel een eindje gelopen en ben geen bekende namen tegengekomen.

Kan het zijn dat dit gewoon een heel nieuw eiland is? :shock:
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 12:18 pm

Volges mij is t ook een apart eiland, want in Queriorc kan ik alleen naar de heuvels en van de Heuvels alleen naar Madajerc gebieden en bij Madajerc kon ik alleen naar de bossen van Madajerc..

owh en flikkers.... kill die smerige olifanten voor mij... ze hebben me vermoord en ze deden samenwerken: op 693: 2 werd ik aangevallen (37% er weer af) en op 693:4 (toen was k dood :() dus of beesten kunnen ons onbeperkt aanvallen of de KI is zo hoog dat ze samen werken tegen de mensheid :shock:
Hopelijk is t een appart eiland anders komen die beesten naar onze gebieden :roll: ik denk niet dat velen dit dan zullen overleven...
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 12:21 pm

Maak je geen zorgen, als in een rambo-film gaat Flikkers de olifanten binnenkort te lijf. 8) Met een Warbow en een schild... :D als ie de komende dag overleeft teminste.

Hoe lang zou het duren om een olifant te doden met een warbow? :?
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 12:22 pm

Owh en flikkers ga niet naar Madajerc Forest (west) daar zitten killer Neushoorns :cry: t is maar dat je t weet, en ik denk dat overal in Madajerc abnormale beesten zitten, is t zo moeilijk om daar gewone konijntjes naar te zetten ipv neushoorns en olifanten? Konijnen zijn tenminste dood bij 1 schot van je boog en ze vallen je niet aan :D

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest