Waarom nou toch?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

Ik speel in het Nederlandstalige gebied, omdat

hier de leukste karakters te vinden zijn
1
5%
ik andere talen niet goed genoeg spreek
5
24%
ik grootse plannen heb voor de regio
4
19%
ik dacht dat het leuk zou zijn en nu niet wil opgeven
11
52%
 
Total votes: 21
Proeme
Posts: 80
Joined: Tue Apr 17, 2007 10:44 pm

Postby Proeme » Wed Oct 10, 2007 9:40 am

inderdaad, dat idee heb ik helaas ook :(
vooral in het nederlandstalige gebied. Andere gebieden weet ik niet...
als we daar wat aan kunnen doen, zou heel mooi zijn...


ben ff lid geworden van de canrt-hyves
Avathar
Posts: 71
Joined: Fri Feb 25, 2005 7:04 pm

Postby Avathar » Wed Oct 10, 2007 1:57 pm

Oke, misschien is het een dooie boel. Maar om dat te verbeteren zouden een flink stel nieuwe mensen goed zijn. En om dat te bereiken moet je toch zorgen dat Cantr 'levendig'overkomt.

Het is een vicieuze cirkel die de positieve kant op gedraaid moet worden. Maarja, dan moet je mensen hebben die tijd willen steken in actieve marketing.
Schaduwen zijn er om in te wandelen
User avatar
T-shirt
Posts: 493
Joined: Wed Mar 30, 2005 6:25 pm
Location: NL

Postby T-shirt » Wed Oct 10, 2007 5:55 pm

Je kan niet zorgen dat Cantr levendig overkomt als het niet levendig is.

En Cantr is niet levendig. Het enige levendige dat eraan zit is de tijd van overleven als newspawn als je moet werken aan voedsel, bescherming en genezing. Zodra je een ijzeren schild hebt en voedselvoorziening geen issue meer is, is de levendigheid ervan af. Dan kan je je doelen stellen op gebakken lucht; een schip om naar verre landen te varen waar exact hetzelfde te vinden is als thuis. Of een voertuig om grondstoffen te halen van andere plaatsen die je nodig hebt om het voertuig te bouwen, maar die je niet meer nodig hebt zodra je dat voertuig af hebt. En projecten - meestal verplicht binnen - die slaapverwekkend lang duren.

Als je het geduld hebt om een karakter wekenlang hetzelfde te laten doen zonder enige zichtbare vooruitgang. En als je tevreden bent dat je niets wezenlijks bereikt met je karakter. Dan is Cantr wat voor jou. Probeer daar maar eens levendig leden mee te werven.
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana. - G. Marx
Avathar
Posts: 71
Joined: Fri Feb 25, 2005 7:04 pm

Postby Avathar » Thu Oct 11, 2007 12:12 pm

Tja oke, misschien wel een puntje. Maar als je buitenstaanders niet laat blijken dat Cantr uberhaupt actief is dan krijg je helemaal geen nieuwe spelers.
Schaduwen zijn er om in te wandelen
User avatar
Piscator
Administrator Emeritus
Posts: 6843
Joined: Sun Jul 02, 2006 4:06 pm
Location: Known Space

Postby Piscator » Mon Nov 12, 2007 5:43 pm

Ik weet echt niet waarom jullie jullie beklagen. Jullie hebben toch driemaal zo veel karakters als wij Duitsers. :)

Ik verstaan waarom jullie denken dat Cantr aan het sterven is, maar ik denk dat het nog te vroeg is om het ter aarde bestellen. Je kan nog wel proberen de Cantr wereld wat levendiger te maken. Maar daarvor behoeven we spelers die actief de spel kunnen vorm geven. Wij kunnen geen leuke spel hebben als lang we maar op de anderen reageren.

Jammer dat ik dat gewoonlijk ook niet doe. :wink:
User avatar
T-shirt
Posts: 493
Joined: Wed Mar 30, 2005 6:25 pm
Location: NL

Postby T-shirt » Mon Nov 12, 2007 11:29 pm

Mijn bezwaar op Cantr is niet beperkt tot het Nederlandstalige deel, maar ging over heel Cantr.
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana. - G. Marx
JK-Royale
Posts: 64
Joined: Thu Jul 05, 2007 1:01 pm
Location: The Netherlands, De Lier

Postby JK-Royale » Tue Nov 13, 2007 7:35 pm

oew, je nederlands is goed voor een duitser..
Was mijn duits maar zo goed :lol:
-----------
Official Cantr Translator
-----------
User avatar
Piscator
Administrator Emeritus
Posts: 6843
Joined: Sun Jul 02, 2006 4:06 pm
Location: Known Space

Postby Piscator » Tue Nov 13, 2007 10:01 pm

Laat je niet misleiden. Ik behoevde bijna twee uren en moest elk woord opzoeken. :lol:

Ik kan nou echt niet zeggen dat bijvoorbeeld het Engelse gebied niet levendig is. Misschien niet overal, maar twee van drie van mijn karakters zijn nog wel interessant en ik heb nog hoop for de derde. :)
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Mon Nov 19, 2007 11:10 pm

Joh, een paar flessen whiskey, en je spreekt iedere taal vloeiend :lol:

Ikzelf heb ooit eens op een camping in Groningen met een paar Duitse jongelui zitten praten, ik kon wel al Duits maar niet helemaal vloeiend. Een paar flessen whiskey op tafel en opeens klonk ik alsof ik bij hun uit de buurt kwam.

Engels gebied is nog wel levendig, maar zijn ook plaatsen aan het uitsterven intussen.
Bergen op Treefeather hadden vroeger flink wat bewoonde plaatsen, nu nog maar een paar met een paar mensen.
Naron eiland had ook veel bevolking, nu zijn sommige plaatsen helemaal uitgestorven.
hmmmmm beer.... pizza.... computers.... women... stir-fried furry little critters...
JK-Royale
Posts: 64
Joined: Thu Jul 05, 2007 1:01 pm
Location: The Netherlands, De Lier

Postby JK-Royale » Mon Nov 26, 2007 7:09 pm

ach ja...
Ik begrijp niet waarom Cantr zo onpopulair is...
Het is echt...
Ach ja, jullie weten vast allemaal wat ik bedoel.
cantr heeft gewoon iets 8)
-----------

Official Cantr Translator

-----------
User avatar
T-shirt
Posts: 493
Joined: Wed Mar 30, 2005 6:25 pm
Location: NL

Postby T-shirt » Mon Nov 26, 2007 10:10 pm

Nee, ik begrijp het niet.


Ik zit nog steeds aan Cantr vast, omdat ik eraan begonnen ben, maar zal niemand aanraden het spel te spelen. Al spelend blijf ik de hoop hebben dat er ontwikkeling of groei in zit, maar er zit voornamelijk stagnatie en monotone arbeid in. En karakters om je heen die verdwijnen of je door hartaanvallen verlaten. Goede basis voor een sociaal spel. Niet.
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana. - G. Marx

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest