De nieuwe gezichten

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Feb 22, 2005 1:45 pm

Dat Bruylandts van mij is bevestig ik noch ontken ik :twisted: Maar had even een stukje zekerheid nodig in Graanstra, net als Trugduwe had.

Wapens zijn niet nodig, maar het Nederlandse eiland moet weer bloeien. Dat is op dit moment doel nummer één. Het eiland moet zowel in de breedte als in de diepte groeien. Dorpen als Llanoi moeten weer gaan leven, anders kom ik dat even regelen :lol:

Benkonov wil Unicorp runnen, kan leuk worden. Is kijken of de mensen kunnen organiseren en of de engelsen niet gelijk hebben als ze zeggen dat we daar veels te machtsgeil voor zijn :twisted:
King Herman The First
Posts: 17
Joined: Sun Jan 02, 2005 5:54 pm
Location: netherlands, leiden

Postby King Herman The First » Tue Feb 22, 2005 1:54 pm

10votaal let je wel even op de CR met die graanstrafilialen van je, zekerheid of niet, wel volgens de regels hè :!:

En dan weer dat verrekte Unicorp, waarom zo ingewikkeld, zo krijgen we Sil nooit aan de gang. :roll:

Doodle,nu weet ik in ieder geval wie Leonard de loper is. :wink:

August geen aanhangers, er komt er nu gemiddeld per 3 dagen eentje bij 8) LEVE WIRWAROV :!:
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Loesje
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Feb 22, 2005 1:59 pm

Weet het, maar kan je garanderen dat ze apart denken...Broylandts trekt zelfs enigsinds ze eigen plan :!: Hij werkt mss wel bij een andere char van mij, maar op basis van goede arbeidsafspraken. Net als elke andere werknemer. Dus zie geen CR probleempjes!
Menehunas
Posts: 7
Joined: Fri Nov 12, 2004 6:15 pm

Postby Menehunas » Wed Feb 23, 2005 6:38 pm

Het is gezellig in SIL, en vind ook dat vesto ni zo moeilijk moet doen :twisted:

btw weet iemand wat er in Oorc is gebeurt??? iedereen is dood :shock: , behalve mijn char --> die binnen zat voor paar weken 8)
King Herman The First
Posts: 17
Joined: Sun Jan 02, 2005 5:54 pm
Location: netherlands, leiden

Postby King Herman The First » Wed Feb 23, 2005 6:56 pm

Sil begint inderdaad weer te leven ja, mag ook wel, want de andere dorpen zijn bijna uitgestorven :( .

Dus oorc is inmiddels ook ten onder gegaan? Ik heb daar ook ooit twee chars gehad, de lieftallige Phileine (de echtgenote van Achilles) en Antoinne je weet wel die van het restaurant, maar die zijn ook gestorven met dank aan die vervelende dieren. :(
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.



Loesje
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Wed Feb 23, 2005 7:27 pm

King Herman The First wrote:Doodle,nu weet ik in ieder geval wie Leonard de loper is. :wink:


Wie zegt dat ik Leonard ben? Jullie hadden het over mensen met invloed. 10votaal noemde Vesto, Juttie en Leonard. Jij klaagde dat je niet genoemd was, maar wel aan de vergadertafel met Vesto zat. Dat kan dus alleen Andreas of Anaïs zijn, want die mensen zitten in het stadhuis. Jij bent dus Andreas of Anaïs. :wink:
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Feb 24, 2005 11:52 am

Vesto heeft weinig support en wil Sil eigelijk als overheersende macht op het Nederlandse eiland. Maar misschien als Sil dat niet wil...zal hij zijn heil ergens anders zoeken 8)
King Herman The First
Posts: 17
Joined: Sun Jan 02, 2005 5:54 pm
Location: netherlands, leiden

Postby King Herman The First » Thu Feb 24, 2005 12:56 pm

Doodle_Jack wrote:
King Herman The First wrote:August het dorpshoofd van Wirwarov


Ach, Wirwarov stelt niet veel voor. August heeft nauwelijks volgelingen.


Drie keer raden wie net de erfenis van Henk van Pirkel heeft gevonden! :D en ik kan je verzekeren, die erfenis is niet er eentje van het uitgebreidere soort! :wink:

LEVE WIRWAROV, LEVE AUGUST :P
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.



Loesje
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Thu Feb 24, 2005 1:38 pm

Je bent nogal een militant mannetje, nietwaar 10votaal?

En Herman, ik begin langzamerhand nieuwsgierig te worden naar waar het heen zal gaan met August en Wirwarov. Het lijkt inderdaad de goede kant op te gaan....
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Feb 24, 2005 2:16 pm

Nee, ik ben eigelijk heel vredelievend :D

Ooit lang geleden in Aki Jalahido Sover het ultieme systeem bedacht, dat wil ik graag ook invoeren in het Nederlandse gebied (ben mee bezig :D )
User avatar
Dust14
Posts: 91
Joined: Mon Mar 08, 2004 5:06 pm
Location: Belgium

Postby Dust14 » Thu Feb 24, 2005 4:35 pm

ik heb jou char in AJS nog gezien, de notes met dat plan erop ligt er nog altijd. Ik hoop voor jou dat het lukt want het lijkt mij wel een vrij goed systeem :)
Those of us who love peace must organize as effectively as the war hawks. As they spread the propaganda of war - we must spread the propaganda of peace.
Avathar
Posts: 71
Joined: Fri Feb 25, 2005 7:04 pm

Postby Avathar » Fri Feb 25, 2005 7:12 pm

Heej,

Ik ben nieuw hier, vandaag begonnen met Cantr, ben nu in Sil. Snap er nog niet veel van maar hoop dat dat nog wel komt:)
Schaduwen zijn er om in te wandelen
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Sat Feb 26, 2005 11:44 am

Welkom bij Cantr, Avathar! Succes met het spel. In het begin is het even lastig om het spel te begrijpen, maar als je er eenmaal aan gewend bent is het best verslavend!
Peter
Posts: 342
Joined: Sat Dec 11, 2004 8:19 am

Postby Peter » Sat Mar 19, 2005 8:31 am

Ik heb geen hoop voor Sil, te veel mensen met eigen ideeen.

In oorc is iedereen doodgegaan door de beesten, maar ik denk daar nog wel het een en ander van te horen gezien de schat die daar ligt. (Helaas krijg ik geen newspawn daar.)

Flikadorov is lekker bezig met alle neuzen dezelfde kant op, meer neuzen zou prettig zijn.

Flikadorov Woods North (waar graanstra schijnbaar heerste) is uitgestorven -letterlijk-. Daar loopt nog een char :). Maar ja, die char heeft geen idee wat hij daar moet doen.

Verder loopt er een char van mij rond op het nederlands/frans/duitse/...? eiland. En die snapt er echt niets van.

En nog wat engelse chars, but who cares? :)
Not that good.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Sat Mar 19, 2005 4:32 pm

Nee, hier op dit deel van het forum niemand, zolang je chars geen geniale dingen aan het doen zijn :lol:

Vesto houdt zich even rustig, geniet van zijn cantr-leven :lol:

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest