STAAL

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Jan 01, 2004 9:35 pm

Llanoi het eerste staal? :D :D :D :D

Zou leuk zijn, ik heb Llanoi tijd geleden verlaten, het is volgens mij volkomen hopeloos. Te veel communisme, op de verkeerde manier.

De staalsmederij van Silvio groeit nog steeds en is opnieuw versterkt met Elke Pluisje dit keer. Het eeste staal...dat is niet zo ver weg.

Het hutje is met 3 mensen binnen een paar dagen gebouwt. Nou dan is Piet Lor ook terug en kan hij aan het werk. Dan bouwen we met z'n 4en twee smeltdingen. Halen het ijzer uit de grond en halen de andere grondstoffen en klaar zijn we! :D

En dan komt het staal rijkelijk uit de ovens vloeien en iedereen zal er op vooruit gaan. En dan zeg ik: Wij pakken de Fransen voordat ze ons pakken! :twisted: :twisted:

Hoe ver zijn die Fransen eigenlijk, zijn ze te pakken? :)
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Jan 01, 2004 9:54 pm

Wouter_Broekhuizen wrote:Trouwens als SWN onder Sil valt moet iedereen die daar woont dus belasting betalen. Dat is dus heel smederij Silvana met al hun werknemers en Smit, maar die moet sowieso belasting betalen omdat hij al inwoner van Sil is.


Ehm, ook in Sil hoeven alleen burgers belasting te betalen. Wel moet men natuurlijk burger zijn om een bedrijf te beginnen, maar smit is dat en SIlvio WAS dat. Wel moet Silvana inderdaar belasting gaan betalen, maar 1 punt per jaar? Da's veel zeg.

En die dief was iemand die ik pas vantevoren gerekruteerd had in een forum. He, het leek hem een leuk spel (Hij speelde al eerder Text RPG's), maar begreep niet waarom hij dood moest, lol. Trouwens, als je 1 jachtboog laat rondgaan gaat het best snel hoor, iemand vermoorden. ;)
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Thu Jan 01, 2004 10:47 pm

Ik hoop dat we die Fransen pakken! Ik haat ze! :twisted:
Verder heb ik geen idee hoe het met de Fransen gaat, maar als we zouden samenwerken zou het moeten lukken alleen ontbreekt het daar wel eens aan... Maar dat is ook wel weer het leuke. Als alles zonder ruzies zou gaan wordt het ook saai.
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Jan 01, 2004 10:53 pm

Ehm, tja, ze hebben misschien wel 1 van je karakters vermoord, maar daar weet verder niemand wat van. En samenwerken? Ehm, dan moeten die afspraken eerst maar eens ingame gemaakt worden. Dat gaat nog erg lang duren verwacht ik. :(
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Fri Jan 02, 2004 6:51 am

Orion, Hunter and guide wrote:Ehm, ook in Sil hoeven alleen burgers belasting te betalen. Wel moet men natuurlijk burger zijn om een bedrijf te beginnen, maar smit is dat en SIlvio WAS dat. Wel moet Silvana inderdaar belasting gaan betalen, maar 1 punt per jaar? Da's veel zeg.

Maar denk je dat Silvana dat zal accepteren? En denk je dat mensen uit andere dorpen, die waarschijnlijk ook iets willen starten in SWN dat zullen accepteren? Ik verwacht het niet. Ook omdat Wirwarov + Llanoi van die ijzer voorraad gebruik maakt, en natuurlijk niet blij is als Sil de boel claimt (wat betekend dat hun burgers daar geen bedrijf kunnen starten).

Jochem
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Fri Jan 02, 2004 8:57 am

Silvana wil best belasting betalen. Als bedrijf dan, niet als individu. Het bedrijf zal 1 punt per jaar afdragen en de punten voor Silse burgers. Burgers van Wirwarov en Llanoi hoeven volgens mij niet te betalen. :D

Maar natuurlijk staat dit ook in de verklaring voor Skimp die klaarligt, met voorwaarden natuurlijk, wij zijn alleen bereid mee te werken als meneer Smit en meneer den Uyl een gepaste straf krijgen. Anders zullen we Sil misschien buitensluiten en dan verwacht ik:

Het eerste staal in Wirwarov :D
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Fri Jan 02, 2004 9:44 am

::10votaal:: wrote:Burgers van Wirwarov en Llanoi hoeven volgens mij niet te betalen.
Wel als ze een bedrijfje willen starten.

Jochem
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Fri Jan 02, 2004 10:22 am

Niemand wil een bedrijf beginnen. We zitten alleen met de mensen die uit Wirwarov en Sil komen die voor Silvana werken. Ik vind dat deze mensen gewoon mogen werken daar. :P
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Fri Jan 02, 2004 10:25 am

Alleen wat jij vind, maakt geen zak uit. Wat Skimp vind, is wet. En het probleem is, is dat er mss nu niemand is die een bedrijf wil, maar de mogelijkheid wordt nu wel voor mensen uit andere dorpen ontnomen. Maar dat vechten we wel IG uit 8).

Jochem
User avatar
lostron
Posts: 20
Joined: Sun Aug 24, 2003 10:36 am

Postby lostron » Sat Jan 03, 2004 8:00 pm

sorry voor die nieuwe maar hij reageerde niet en ging er juist vandoor daarom kwam llanoi in actie

en in Llanoi staal hehe zijn blij dat we nu huizen bouwen hahaha
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Sun Jan 04, 2004 10:21 am

Llanoi moet een haven bouwen...dan kunnen ze snel bij het ijzer zijn. :shock:
User avatar
lostron
Posts: 20
Joined: Sun Aug 24, 2003 10:36 am

Postby lostron » Mon Jan 05, 2004 8:26 pm

[quote="::10votaal::"]Llanoi moet een haven bouwen...dan kunnen ze snel bij het ijzer zijn. :shock:[/quote]

zijn ze al mee bezig volgens mij!!
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Mon Jan 05, 2004 9:04 pm

Volgens mij ook. Alleen hebben ze nog ijzer nodig om hem af te maken... :?
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Jan 06, 2004 7:29 pm

Sil Woods (North) gaat het eerst staal maken! :D

Als geheel, de cooperatieve staat SWN. Een gebied met een groot aantal bedrijven dat elk hun ding doen. De goederen worden verzamelt en dan word het gebied ermee geholpen.

Denk aan privehuizen en een ultiem leger op een relatief korte termijn. :shock:

SWN zal niet alleen het Centrum van de Nederlandse wereld worden, maar heel Cantr zal moeten geloven aan de kracht van SWN! :twisted:
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Tue Jan 06, 2004 7:34 pm

Lmao!!

En wie denk je dat er meewerken? Ik heb je hele verhaal op MSN gehoort... Communisme :-?. Lol.

Jochem

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest