STAAL

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 31, 2003 1:36 pm

Frank heeft er in ieder geval zin in :D
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Wed Dec 31, 2003 3:46 pm

Aangezien Friklet en Hosehausen zo'n beetje vriendjes zijn denk ik dat Friklet Smit best wil straffen, maar de vraag is kan hij dat ook? Ze hebben volgens mij allebei dezelfde wapens.

En inderdaad Skimp die zegt wel dat Stef Smit niet zo fout was, maar Skimp gaat zelf niet mee en heeft dus niets meer te zeggen wat er nu gebeurd.

En verder weet ik niet wat er gebeurd als Sil SWN claimt maar er zijn zeker mensen die dat niet zo leuk vinden. Vooral mensen die niet uit Sil komen. Nu denk ik vooral aan de mensen uit Wirwarov en Llanoi. Kortom de eigenaren van smederij Silvana. Ik zou het in iedergeval niet leuk vinden als mijn huisje opeens onder de wetten van Sil vallen. Enne ze moesten toch ook belasting innen in SWN?!? Nou aangezien SWN bij Sil hoort moet iedereen die daar zit nu belasting betalen.

Ik voorspel zeker de nodige ruzies!
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Wed Dec 31, 2003 4:34 pm

Wat heeft iedereen ineens tegen die smit?

Hosehausen deed precies hetzelfde tegen die smit, maar dat vondt eigenlijk niemand erg.

Nu verkoopt Smit een mep en iedereen wil hem dood. Jullie karakters in SWN willen hem daar gewwoon weg hebben. Denk aan de CR mensen.

Een passende straf zou zijn 10 kilo hout ofzo, het dubbele van Hosehausen. Nou had smit nog het recht achter zich. En jullie hebben het nu wel over de UvS, maar niemand wou een dorpsraad, weten jullie nog? Er is dus expliciet gestemd VOOR absolute macht.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Wed Dec 31, 2003 4:41 pm

Oh, en dan dit:

Ik zou het in iedergeval niet leuk vinden als mijn huisje opeens onder de wetten van Sil vallen. Enne ze moesten toch ook belasting innen in SWN?!? Nou aangezien SWN bij Sil hoort moet iedereen die daar zit nu belasting betalen.


Willen jullie dan wel onder de wetten van Silvio vallen? Dat hebben Smit, ten Uyl en minstens nog 4 anderen dus voorkomen.

Alleen burgers van Sil hoeven daar belasting te betalen, En wat is er mis met de wetten van Sil? Eigenlijk komt het hier op neer dat men niet mag stelen en elkaar niet mag verwonden. Dat is ff slikken? Oh, en als SWN onafhankelijk verklaard werd zou hget logisch geweest zijn als die Smit zich tot leidr had uitgeroepen. Valt me eigenlijk tegen van hem, hij was de enige met een ijzeren schild en een oorlogsboog. Hij had binnen 4 dagen iedereen uit kunnen moorden daar.

Hoe dan ook, ze moeten ten uyl, smit en die anderen eerst maar eens te pakken zien te krijgen. Dat gaat tegenvallen denk ik. :?
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Wed Dec 31, 2003 5:28 pm

Had Smit dan ook het recht om Piet Lor te verwonden?

Wat er allemaal tegen die Smit is? Hosehausen heeft straf gekregen door Smit, ik denk niet dat Hosehausen dat leuk vind.
Silvio van Sil is vermoord door toedoen van Smit, Smit heeft zelf 2x geschoten en de andere flink lopen opjutten. Ik kan me voorstellen dat de werknemers van Silvio dit niet leuk vinden.

Piet Lor is beschoten door Smit, ik denk dat Piet Lor dat niet leuk vind.

En persoonlijk heb ik verder niets tegen Smit hoor, vind het juist een leuk figuur :D

En daarom ben ik ook benieuwd wat de Weermacht tegen Smit gaat doen aangezien ik er vanuit ga dat Smit niet meewerkt met zijn aanhouding.
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Wed Dec 31, 2003 5:36 pm

de andere flink lopen opjutten
.

Vergeet niet dat ik toen ook een karakter in SWN had. OPjutten? integendeel. Juist proberen hen van moord te weerhouden.

Piet Lor is geen inwoner van Sil.

Wat Hosehausen ervan vindt boeit Skimp niet. Hij heeft met dit geval niets te maken.

En als SWN niet bij Sil hoort dan heeft lor pech. Niet Sil haar taak in dat geval. Hoort het wel bij sil, dan is wel. Dat bedoel ik nu met lastige zaak. Kijk nu gewoon ff verder. Hoe we over SWN denken heeft alleen voor Smit consequenties vanwege Lor. Als burger van Sil heeft Smit alleen Sil vertegenwoordigd met het aanvallen van Silvio. Als SWN echter ee deel van Sil is zal hij moeten boeten voor Lor. 5000 hout dus.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Thu Jan 01, 2004 6:10 pm

Smit heeft op het laatste moment de anderen ervan proberen te weerhouden om Silvio van Sil te vermoorden. Daarvoor heeft hij lekker iedereen lopen op jutten samen met ten uyl. Vervolgens probeert hij het nog te stoppen, maar een paar nieuw gespawnde (sinds waneer spawnen mensen overal :roll:) vermoorden hem.

Niemand beschouwt SWN als Sil. iig, niet zodanig dat de Silse wetten er gelden. Ze vinden wel dat als het ergens onder moet vallen, het onder Sil valt, omdat er 'Sil' in voor komt.

En wat betreft Lor: Lor zat daar, en was werknemer van Silvana. Iedereen die daar zat kwam ergens anders vandaan, en blijkbaar waren er een aantal die het niet zo leuk vonden dat Lor werd aangevallen (volgens wouter_broekhuizen).

En nog maals: Friklet + de rest is vertrokken met het order: pak ze op, of handel naar eigen inzien. Dat zal waarschijnlijk schieten worden. Zoniet, dan heeft Sil daar helemaal niets te zoeken. Tenzij Skimp daar persoonlijk komt. Ik denk namelijk dat de Llanoiers + Wirwarovers + Silvanaers niet belasting gaan betalen, omdat SWN opeens Sil is. En daarnaast, Skimp zal niet kunnen verkomen dat Smit wordt aangepakt door Silvana als er geen gepaste straf komt.

Dit is iig wat ik verwacht.

Jochem
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Jan 01, 2004 6:32 pm

Lezen XBL.

Alleen burgers van Sil hoeven daar belasting te betalen
In SWN dus.

En wat Smit met de werknemers van SWN te schaften heeft? Hij had toch een deal met de Groot gemaakt? En behalve Piet Lor was niemand erbij. (Cicilia en nog iemand toch). Wanneer komen ze terug eigenlijk?
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Thu Jan 01, 2004 6:52 pm

Wat maakt het uit dat ze er niet bij waren? Hun baas is vermoord, Piet Lor heeft het hele verhaal op papier. En juist omdat die 2 er niet bij waren, zal het alleen maar erger zijn, omdat zij gewoon achter Silvio staan...

Overigens voorzie ik nog meer problemen voor Skimp, dit heeft alleen niets met staal te maken en ga ik hier verder ook niet bespreken ;).

Jochem
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Jan 01, 2004 7:19 pm

Hele leuk situatie dus, maar Smit zal hard boeten. Want ik denk niet dat de Groot de druk aankan van zijn werknemers om een brief aan Skimp te schrijven met daarin een verklaring dat er een goede straf moet komen (lees: Hoge straf).

Ik wil wel zeggen, mocht Smit klaar zijn met zijn straf dan zal de Groot dat accepteren en hem als volwaardig zakenpartner beschouwen :D

Over een jaartje of 20 :twisted:
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Jan 01, 2004 7:22 pm

Tja, alleen maar problemen in Sil. *zucht*

En we leken op de goede weg te zijn. Maar el zal wel weer iets gebeuren waardoor er weer een soort van opstandje uitbreekt. Eerdaags zal misschien ook skimp af moeten treden, al dan niet vrijwillig. Ach, zo zij het, maar op die manier wordt het noot wat met Sil, ondanks haar gunstige ligging. Sil wordt gewoon kapot gemaakt door een stel klootzakken. Ach, zoals Jos al zei, het wordt nooit wat met het nedelandse eiland. Nog even en we moeten daar allemaal Frans gaan leren van onze bezetters als wqe zo doorgaan. :evil:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Thu Jan 01, 2004 7:35 pm

Ik vind het persoonlijk eigenlijk wel leuk... Steeds moorden en ander gedoe in Sil. Echt weer zoiets voor NL.

Zou eigenlijk ook de politiek van nu IRL, waar veel mensen kritiek op hebben, invloed hebben op Cantr? Dat men ook in Cantr zich verzet tegen de politiek macht?

Jochem
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Thu Jan 01, 2004 8:37 pm

Ik denk gewoon dat het aan de Nederlanders zelf ligt dat ze nooit tevreden zijn met de politiek. Zowel IRL als bij Cantr. Alhoewel gaat het in Llanoi best goed. Ze hebben een dief binnen 2 uur doodgemaakt en zijn nu zelfs al bezig met het bouwen van een smeltoven voor staal. Daarom voorspel ik dat er als eerste staal in Llanoi beschikbaar is ondanks de slechte ligging.

Overigens kunnen we beter wel opschieten met het maken van staal, want anders worden we onder de voet gelopen door Fransen denk ik. In dat opzicht is staal heel belangrijk zodat we ons kunnen verdedigen tegen buitenlanders die al veel meer ontwikkelt zijn. Alhoewel misschien treed er dan eindelijk eens wat samenhorigheid in Sil op.

En nieuwe problemen voor Skimp?!? Ik ben benieuwd. Heb nu geen caracter meer in Sil. Hoop dat er nog wat van Sil over is als ik weer terug ben! :?
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Thu Jan 01, 2004 8:41 pm

Trouwens als SWN onder Sil valt moet iedereen die daar woont dus belasting betalen. Dat is dus heel smederij Silvana met al hun werknemers en Smit, maar die moet sowieso belasting betalen omdat hij al inwoner van Sil is.
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Thu Jan 01, 2004 8:45 pm

Wouter_Broekhuizen wrote:Ze hebben een dief binnen 2 uur doodgemaakt
Zou ik toch niet te hard geloven ;).

Jochem

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest