Afkicken...onmogelijk

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Mon Sep 05, 2005 11:53 am

Welkom terug 10votaal! Tja, wat is er gebeurd terwijl je weg was? Voor zover ik weet is Sil een traag dorp geworden met nauwelijks vooruitgang, Wirwarov begint na de dood van August weer wat vooruitgang te boeken (maar zelfs dan is het eerst zien, dan geloven) en Flikadorov is same old strory.

Ik heb wel het idee dat er meer handel wordt gedreven onderling, maar grote organisaties zijn volgens mij nog steeds zeldzaam. Veel kleine aankopen dus.

Ik ben echter niet overal zeker van, want een aantal karakters van mij zijn gestorven of zijn aan het reizen.
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Fri Oct 28, 2005 9:11 am

::10votaal:: wrote:...
En hoe is het in Mlisk Forrest? Niemand zeker? :lol:


Nou... er is wel degelijk iemand, maar die moest nu weer op zoek naar voedsel, dus op zoek naar een andere plek waar dat te vinden is.
70% honger, zwaargewond, dus als iemand een weddenschapje wil afleggen of het haar lukt Mlisk Forrest (wat zij nu "Mlisk Spirit Woods" noemt) op te bouwen... :twisted:
Zou jammer zijn als ze dood gaat, is een van m'n favoriete chars, en de eerste die een leeg gebied aantrof om iets op te bouwen.
Maar ja, beren moeten ook iets te doen hebben in die bossen zal ik maar denken...

Edit:
Nou ja, leeg gebied... er zijn veel lijken, een gebouw, en... beren.
Overigens, als het haar lukt om voedsel te vinden en terug te keren, kan ze dankzij wat oude projecten wel een flink eind vooruitkomen.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Fri Oct 28, 2005 9:18 am

Dat daar een gebouw stond..wist ik :lol: En dat mijn ouwe char daar dood lag te zijn ook..
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Fri Oct 28, 2005 9:28 am

Heheh... nou, als het me lukt om daar terug te komen zal ik je wel effe onder de zoden stoppen.
Mijn char heeft daar overigens wel al een note achtergelaten waarin ze het gebied claimt, met de vermelding dat ze de overledenen een fatsoenlijke begrafenis wil geven.
Maar ja, eerst zien of ze zelf niet begraven moet worden lol...

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest