Wie is in Mlisk Forest, flika woods N?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
Jos Elkink
Founder Emeritus
Posts: 5711
Joined: Mon Jul 14, 2003 1:17 pm
Location: Dublin, Ireland
Contact:

Postby Jos Elkink » Wed Apr 21, 2004 1:23 pm

Kom op, niet de 'capital rule' vergeten nu, he? Een kaartje opsturen omdat iemand hem had maar kwijt is geraakt is nog tot daar aan toe, maar nu zijn jullie allemaal kaartjes aan het versturen? Dat is dus niet de bedoeling ...
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Wed Apr 21, 2004 6:02 pm

Nee, weten we. Die kaart die ik gekregen heb van Hunter gebruik ik ook niet. Tenzij ik hem ig krijg, maar mijn karakter die kaartenmaakt is nogal wantrouwig en zal zelfs die niet gebruiken. Die wil overal zelf een keertje geweest zijn.
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Apr 22, 2004 12:07 am

IDD... Kheb hem, maar zallem niet gebruiken. Tenzij onze chars elkaar tegenkomen dus. En dat zal lastig zijn,. want ik weet niet wie de zijne is.
:p
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Thu Apr 22, 2004 5:49 pm

Ik vind mijn mapmaker trouwens wel een van de leukste karakters :D Altijd maar weer afwachten waar je beland. Ik ben nu echt in niemandsland beland. Geen objecten op de grond, geen mensen en zelfs geen oude projecten. En allemaal rare grondstoffen waar mijn karakter niets mee kan en nog nooit van gehoord heeft. Jammer genoeg heeft ze geen tijd om ze op te graven. Ze heeft namelijk ook daarnet de krokodil ontdekt :shock: Ze weet niet of ze gevaarlijk zijn, maar aangezien haar boog maar 4% schade doet gaat ze dat niet afwachten.
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Apr 22, 2004 6:16 pm

Dat doe ik dus anders. Als mijn char interessante grondstoffen tegenkomt verzamelt hij die. Dat is toch ook een van de taken van een ontdekkingsreiziger niet? Tis tenslotte wetenschap, en natuurlijuk een bewijs dat je er geweest bent. :lol:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Thu Apr 22, 2004 6:21 pm

Jaja, maar mijn karakter was daar al aangevallen door een wild zwijn en er liepen ook nog 19! krokodillen rond en ze wil graag blijven leven. Met alleen maar een houten schild lijkt me dat je dan snel wegrend. Trouwens het bewijs staat immers al in de kaart die ze maakt.
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Apr 22, 2004 6:32 pm

Een houten schild? Meer niet? :shock:

Mijn karakters in de Lanoi regio waren al bijna dood na 3 locaties, zo gauw als ze op een locatie aankwamen was er wel een zwijn of beer die me aanviel. Zonder ijzeren schild ben je bijna ten dode opgeschreven. Hoe dan ook, mocht ik ooit jouw buurt opkomen verwacht ik jouw chars lijk ergens aan te treffen. :P
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Thu Apr 22, 2004 7:03 pm

Inderdaad alleen een houten schild. En een bikini :wink: Maar het is best te doen hoor. Je kan alleen niet overal te lang blijven hangen. Ze is nu 86% maar tijdens het lopen wordt ze weer langzaam beter. En ze leeft nu al ruim 31 jaar met alleen een houten schild, en zelfs de periode dat de beesten nog aggresiefer waren en zich maar voortplanten heeft ze overleefd terwijl ze helemaal alleen door de bossen trok.
User avatar
Dust14
Posts: 91
Joined: Mon Mar 08, 2004 5:06 pm
Location: Belgium

Postby Dust14 » Thu Apr 22, 2004 7:12 pm

Ik ken dat ook, mijn char is een paar dagen geleden aangekomen in een gebied met een stuk of 10 wilde zwijnen en zeker 20 krokodillen. Hij kwam daar toe en werd meteen al aangevallen door een krokodil, het was niet echt een aangename kennismaking :( en zeker zonder schild :?
Those of us who love peace must organize as effectively as the war hawks. As they spread the propaganda of war - we must spread the propaganda of peace.
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Thu Apr 22, 2004 7:33 pm

Ahhh gelukkig toch nog andere mensen tussen de krokodillen. Ik hoop dat we elkaar tegen komen, mijn karakter vereenzaamd een beetje. Ik zal maar niet zeggen waar ik ben anders wordt het misschien een cr break.
User avatar
Dust14
Posts: 91
Joined: Mon Mar 08, 2004 5:06 pm
Location: Belgium

Postby Dust14 » Thu Apr 22, 2004 7:58 pm

Ik weet wel waar ongeveer maar mijn char is nu weg aan het gaan van krokodillen, hij vond ze niet echt leuk, 1 krokidal heeft hem 1 keer geraakt ik denk dat er zo'n 45 procent weg was :(
Those of us who love peace must organize as effectively as the war hawks. As they spread the propaganda of war - we must spread the propaganda of peace.
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Sat Apr 24, 2004 9:06 pm

Zeg Hunter, is die ontdekker van jou der dood bij neergevallen ofzo (hoe komt anders die kaart en spullen op de grond)
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Sun Apr 25, 2004 11:43 am

Nee hoor, hij leeft nog. En loopt maar door en dus weer hopeloos verdwaald. Het enige waar hij op afging was de kaart van Klandermans die hij echter noooit heeft opgepakt, want hij heeft em niet in z'n inventory. (En ik gebruik jouw kaart ook niet, heb em bekeken en gedeleted, anders is de lol er ook af, als het al kon IVM CR)

Maar was het wel mijn kaart? Trouwens, die nieuwe versie van mijn kaart ligt nog nergens. Vergeten hem ergens neer te leggen.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest